Nie odpuszczamy w temacie zdrowia kobiet! Tym razem o PMS.

Przystępując do przygotowania strategii spodziewaliśmy się, że jest to temat nierozumiany zarówno przez pacjentów (szczególnie tych płci męskiej), farmaceutów i lekarzy.

Nie przypuszczaliśmy jednak jak bardzo! Okazało się, że problem jest tak duży, że trzeba zaangażować najmocniejsze kreatywne umysły!

Pierwszym elementem kampanii, było nagranie filmu w konwencji eksperymentu społecznego – zaproszonym do studia gościom pokazaliśmy kobietę która mierzy się z dokuczliwymi objawami i zapytaliśmy co by jej poradzili.

Wszyscy jednogłośnie odrzekli, że kontakt z lekarzem i poszukanie porady medycznej… jak wielkie było zdziwienie, że to co daje takie objawy to „tylko PMS”!

Ten eksperyment posłużył jako podstawa do bardzo szeroko zakrojonej, wielokanałowej kampanii świadomościowej skierowanej zarówno do pacjentów, jak i do lekarzy i farmaceutów.

W wyniku kampanii znacząco podnieśliśmy świadomość problemu oraz produktu naszego klienta jako jednego z możliwych do zastosowania / rekomendacji rozwiązań.

Zapraszam do obejrzenia materiału: