Czy depresja jest kobietą? Czyli co lekarz POZ o depresji wiedzieć powinien?

Czy wiesz, że bardzo często kobiety leczone są na bóle brzucha lub kręgosłupa, a dopiero po długim czasie bezskutecznej terapii okazuje się, że jednak były to objawy depresji?

Celem kampanii było uwrażliwienie lekarzy POZ na powyższy problem, oraz wyposażenie ich w niezbędna wiedzę, by mogli wdrożyć efektywne leczenie lub jak najwcześniej odesłać pacjentkę do lekarza specjalisty.

W ramach kampanii przygotowaliśmy bogaty content multimedialny:

  • kreatywną animację, która w konwencji storytellingu zwracała uwagę lekarzy na problem,
  • pierwszą w Polsce debatę między psychiatrą a ginekologiem, w której szczegółowo poruszono tematy dotyczące depresji kobiet,
  • oraz szereg intrygujących przypadków pacjentek, przedstawionych w interaktywny i angażujący odbiorców sposób.

Kampania realizowana była zarówno przez przedstawicieli klienta do odwiedzanych lekarzy, jak również do lekarzy POZ z bazy QAH (nieodwiedzanych przez klienta), precyzyjnie wysegmentowanych właśnie pod kątem zainteresowania diagnostyką i inicjacją leczenia depresji.