Jak dotrzeć do pediatrów bez przedstawicieli w terenie i osiągnąć 81% rekomendacji produktu?

Poznaj nasze case study!

Wyzwanie klienta:
Brak dedykowanego field force’u w pediatrii → niski share of voice.
Wysoki potencjał specjalizacji → szansa na ekspansję marki.
Niska świadomość i rekomendacje → potrzeba silnej komunikacji


Rozwiązanie QAH:
– kampania w oparta na cyklicznym kontakcie telePrzedstawicieli
– zaprojektowane precyzyjne, spersonalizowane wsparcie digital i content marketing
– komunikacja oparta na kluczowych motywatorach decyzyjnych pediatrów

Efekty  
42% spontaniczne zapamiętanie promocji produktu w ostatnim miesiącu
63% spontaniczna rekomendacja produktu (wzrost z 22%)
81% regularna rekomendacja produktu do pacjenta (wzrost z 57%)

*na podstawie raportu zewnętrznej agencji badawczej (rok 2024 vs 2025)

Chcesz mieć takie efekty w 2026? Chcesz wiedzieć poznać więcej szczegółów?
Umów się na rozmowę – pokażę Ci case i przygotujemy rekomendację pod Twoją sytuację.
Dane do kontaktu ze mną – poniżej: