Chcesz aby farmaceuci mieli możliwość prawdziwego poznania Twojego produktu przez przetestowanie go?
To świetnie, bo mamy w tym duże doświadczenie!
Celem akcji była promocja i sampling nowego dermokosmetyku. Poprzez telemarketing zapraszaliśmy farmaceutów (z wysegmentowanych aptek) do udziału w Teście, a następnie wysyłaliśmy im próbki produktów. W teście wzięło udział 500 farmaceutek, które przez okres 2 miesięcy testowały produkty, a następnie wyrażały swoją opinię w ankiecie, opublikowanej na specjalnym landingpage’u. Dzięki wypełnionej ankiecie uczestniczki otrzymywały nagrodę rzeczową. W trakcie trwania akcji kierowaliśmy do grupy testerek intensywną komunikację przypominającą o właściwościach produktów, a także o zasadach Testu.
Akcja przyniosła bardzo pozytywny rezultat: 97% farmaceutek zdecydowało, że będzie polecać produkt swoim pacjentom – wzrost rekomendacji aptecznych został potwierdzony przez wewnętrzne badania klienta.
I uwaga!
Ta akcja była dopiero wstępem do kampanii skierowanej do szerokich grup farmaceutów i techników farmaceutycznych zarówno z bazy QAH (28 000 rekordów), jak i odwiedzających portal www.farmacja.expert (30 000 odsłon)