Jak wyglądał problem Klienta?
Firma 3M zwróciła się do nas z potrzebą opracowania i realizacji skutecznej kampanii produktowej skierowanej do farmaceutów i techników farmaceutycznych.
Celem było nie tylko wsparcie komunikacji promującej wybrane produkty marki Viscoplast™, ale również zwiększenie świadomości ich unikalnych cech – m.in. innowacyjnej technologii kleju 360°, która chroni ranę przed zabrudzeniami i bakteriami, czy wyjątkowo elastycznych materiałów zapewniających stały przepływ powietrza. Chcieliśmy również zebrać realne opinie Specjalistów, pracujących w aptekach, na temat 5 wybranych plastrów marki Viscoplast™ – a następnie przełożyć ich głosy na konkretne komunikaty produktowe.
Nasze rozwiązanie – test „Viscoplast w rękach Specjalistów”!
W odpowiedzi na potrzeby Klienta zaproponowaliśmy angażujący i mierzalny projekt samplingowy.
Dlaczego to działa?
Struktura ankiety – minimalny wysiłek, maksymalne dane
Ankieta składa się z sześciu precyzyjnie skonstruowanych pytań. Jej celem jest nie tylko uzyskanie rekomendacji, ale przede wszystkim identyfikacja najistotniejszych korzyści dostrzeganych przez użytkowników – co później wykorzystujemy w dalszej komunikacji produktowej.
Wyniki? Mówią same za siebie

86,6% rekomenduje Viscoplast™ Active osobom aktywnym fizycznie
91,7% poleca Viscoplast™ Max Hold swoim Pacjentom w aptece
86,9% uważa Viscoplast™ Wrażliwa Skóra za idealny wybór dla dzieci i seniorów
Chcesz zrealizować taką akcję do Twojego produktu? Zapraszamy do kontaktu!
Co zyskujesz?
Chcesz poznać nasz pomysł dla Twojego produktu? Skontaktuj się już teraz!