„Dotknij, przetestuj, zaufaj” Jak Viscoplast™ zdobył serca farmaceutów w 2 tygodnie

Celem było nie tylko wsparcie komunikacji promującej wybrane produkty marki Viscoplast™, ale również zwiększenie świadomości ich unikalnych cech – m.in. innowacyjnej technologii kleju 360°, która chroni ranę przed zabrudzeniami i bakteriami, czy wyjątkowo elastycznych materiałów zapewniających stały przepływ powietrza. Chcieliśmy również zebrać realne opinie Specjalistów, pracujących w aptekach, na temat 5 wybranych plastrów marki Viscoplast™ – a następnie przełożyć ich głosy na konkretne komunikaty produktowe.

  • Rekrutacja do projektu była po stronie QAH – farmaceutów i techników farmaceutycznych, szybko i skutecznie zrekrutowali TelePrzedstawiciele naszego Call Center Medycznego.
  • Uczestnicy akcji otrzymali propozycję przetestowania wybranych produktów marki Viscoplast w warunkach codziennych.
  • Po wyrażeniu zgody na przystąpienie do akcji otrzymywali (spakowaną i wysłaną przez QAH) przesyłkę z produktami Viscoplast.
  • Uczestnicy testu mają unikatową możliwość zapoznać się z produktem w praktyce, co buduje autentyczne zaangażowanie i zaufanie do marki.
  • Każdy z nich otrzymuje pełnowartościowy produkt wraz z jasną instrukcją udziału.
  • Przez około 2 do 4 tygodni testują plastry w naturalnych warunkach, a następnie dzielą się swoją opinią poprzez krótką, intuicyjną ankietę online, znajdującą się na platformie edukacyjnej www.NaukawTrosceoPacjenta.pl.
  • Strona ta została przygotowana, przez QAH, specjalnie na potrzeby realizacji działań świadomościowych do środowiska medycznego przez Viscoplast™.


86,6% rekomenduje Viscoplast™ Active osobom aktywnym fizycznie

91,7% poleca Viscoplast™ Max Hold swoim Pacjentom w aptece

86,9% uważa Viscoplast™ Wrażliwa Skóra za idealny wybór dla dzieci i seniorów

Co zyskujesz?

  • Cały pomysł i realizacja akcji jest po stronie QAH
  • W krótkim czasie docierasz do bardzo dużej grupy Twoich klientów (farmaceuci lub lekarze konkretnej specjalizacji), z próbkami produktów
  • Odbiorcy wiedzą o wysyłce i czekają na paczkę, unikasz zatem dużej liczby zwrotów i optymalizujesz budżet kampanii
  • Zbierasz feedback i masz gotowe przekazy do kampanii na kolejny cykl