Event launchowy realizowany symultanicznie w 10 miastach w całej Polsce?
Świetny projekt, gdy produkt, musi wybrzmieć naprawdę mocno.
Realizowaliśmy go dla produktu zupełnie nowego, ale potem powtórzyliśmy tę formułę, dla innego, dojrzałego, który po prostu otrzymał refundację, o której MUSIELI dowiedzieć się lekarze w całej Polsce!
Jak to konkretnie wyglądało? W jednym momencie wszyscy lekarze łączyli się z Centrum Olimpijskim w Warszawie, gdzie odbywał się event centralny i po wysłuchaniu zagranicznych prelegentów, dalsze rozmowy toczyli już podczas swoich własnych eventów lokalnych, w każdym mieście.
Jako agencja odpowiedzialni byliśmy za organizację eventu centralnego i 9 lokalnych, współpracę z KOLami, wspieranie rejestracji lekarzy, komunikację do lekarzy spoza targetu klienta, postawienie landing page akcji, komunikację zasięgową oraz zaplanowanie i realizację follow up całej akcji.
Ciekawostka!
Było to w czasach, gdy w hotelach był na tyle niestabilny Internet, że musieliśmy sięgnąć po transmisję satelitarną. Ale przecież, że nie ma dla nas rzeczy niemożliwych – pożyczyliśmy wozy transmisyjne od telewizji TVN i problem rozwiązany – od ręki!
Cała akcja była fragmentem wieloletniej kampanii, wprowadzającej ten lek i molekułę na rynek polski.
W innym case study, opisany jest Speaker Tour, realizowany przez przez QAH.
Dodatkowo, w ramach projektu, wydarzyły się: