Czy można wypromować lek antyhistaminowy, do grupy lekarzy dermatologów, nie zatrudniając żadnego Przedstawiciela Medycznego?
Oczywiście! I to zapewniając mu miejsce w TOP 3 produktów najczęściej przepisywanych przez lekarzy tej specjalizacji!
Dzięki kompleksowo wdrożonej omnichannelowej kampanii edukacyjnej szczegółowo zapoznaliśmy dermatologów z lekiem nowej generacji. Dodatkową trudność sprawiał fakt, że była to zupełnie nowa molekuła na rynku polskim.
Projekt obejmował zarówno działania digital (materiały edukacyjne w formie digital, punkty edukacyjne online, landing page z case studies), jak również promocję telefoniczną i F2F realizowaną przez zespół QAH.
Zamiast przedstawicieli medycznych klienta, w stałym kontakcie z lekarzami dermatologiami, byli nasi specjalnie przeszkoleni TelePrzedstawiciele, którzy nie tylko kontaktowali się telefonicznie, ale także spotykali z lekarzami na żywo – podczas konferencji medycznych oraz wizyt na oddziałach szpitalnych.
Jak widać po wynikach poradzili sobie z tym wyzwaniem doskonale.
Chcesz poznać szczegóły – przewiń stronę do dołu i umów się na spotkanie, na którym omówimy cały projekt! 😀