Dla jednego z nowych leków antypsychotycznych zorganizowaliśmy cykl eventów edukacyjnych prowadzonych przez dwoje uznanych profesorów psychiatrii z Włoch.
Harmonogram był ułożony tak, aby profesorowie mogli odbyć jak najwięcej spotkań z lekarzami podczas swojego kilkudniowego pobytu w Polsce. W ciągu 5 dni odbyło się 7 spotkań, w których wzięło udział ponad 1000 lekarzy psychiatrów.
Jako agencja odpowiedzialni byliśmy za organizację eventów, wraz z tłumaczeniem symultanicznym, organizację logistyki podróży, wspieranie rejestracji lekarzy, komunikację do lekarzy pozatargetowych, postawienie landingpage akcji, komunikację do szerokiego grona odbiorców oraz follow up całej akcji.
Aby ożywić spotkanie i zwiększyć zapamiętywalność przekazu włączyliśmy głosowanie za pomocą specjalnego systemu do głosowania zdalnego. To bardzo podnosi zaangażowanie uczestników i zostala doceniona przez lekarzy psychiatrów.
Na szczęście dziś dysponujemy specjalnymi aplikacjami, które również wykorzystujemy podczas spotkań ze specjalistami.
Cala akcja była fragmentem wieloletniej kampanii, wprowadzającej ten lek na rynek polski. W innym case study, opisany jest launch event z transmisją satelitarną, który również realizowany był przez QAH. Dodatkowo, w ramach projektu, odbywały się: