Potrzebujesz wyedukować lekarzy POZ, w zakresie stosowania Twojego produktu, ale Twoi przedstawiciele do nich nie docierają?
Skorzystaj z supermocy TelePrzedstawicieli!
Kiedy Klient ma innowacyjny lek, który wymaga dogłębnej edukacji lekarzy POZ, trzeba wytoczyć naprawdę ciężkie działa!
Nie da się zrobić tego ani podczas jednej rozmowy telefonicznej, ani zasięgowej kampanii banerowej.
Dopiero synergistycznie połączone dotarcie online z offline, precyzyjnie zaopiekowany każdy touchpoint i wsparcie dotarcia idealnie dopasowanym contentem merytorycznym, pozwala na ogłoszenie pierwszych sukcesów, jakim są preskrypcje produktu.
Ten wyjątkowy projekt wymagał od Przedstawicieli bardzo dużej wiedzy merytorycznej, dlatego też proces szkoleniowy trwał ponad 3 tygodnie i był zakończony trudnym testem, który wszyscy zdali śpiewająco!
Z takim przygotowaniem realizacja zakładanego celu rozmów była już samą przyjemnością.
Do tego długofalowego projektu udało nam się zrekrutować ponad 2000 precyzyjnie wytargetowanych lekarzy POZ innowatorów, gotowych do zastosowania innowacyjnej terapii u swoich pacjentów. Nasi Przedstawiciele Telefoniczni kontaktowali się z nimi systematycznie by dostarczać najnowszą wiedzę oraz materiały edukacyjne w formie online, ale także offline.
Jako agencja odpowiedzialni byliśmy za: