Walczymy z tabu i zachęcamy lekarzy i pacjentów do rozmowy o chorobie!

Co robić kiedy ani lekarz, ani pacjentka nie podejmuje rozmowy o problemie nietrzymania moczu?

Przekonać ich, że Nie Trzeba Milczeć!

Dzięki kompleksowo wdrożonej kampanii edukacyjnej skierowanej równolegle do lekarzy i pacjentek, uświadomiliśmy obu grupom, że warto rozmawiać na temat nietrzymania moczu, nawet jeśli – w przypadku pacjentki – wydaje się, że lekarz nic na to nie poradzi, a w przypadku lekarza – że to nie jest pacjentka z problemem!

W ramach projektu agencja QAH odpowiadała za:

  • przygotowanie strategii komunikacji i tytułu projektu
  • oprawę graficzną,
  • stworzenie landing pages dla HCP i pacjentów,
  • zaprojektowanie i produkcję kontentu – obie strony posiadały bardzo bogaty kontent merytoryczny, dopasowany do oczekiwań grup docelowych
  • realizację komunikacji digital do obu grup (lekarze ginekolodzy i urolodzy oraz pacjentki z problemem nietrzymania moczu).